Kāpēc korejieši ir skeptiski pret Rietumu kosmētikas ražotājiem?
Vai zināji, ka Dienvidkorejā kosmētikas ražošana notiek stingrā valdības un Veselības ministrijas uzraudzībā?
Ko tas nozīmē mums - klientiem?
Tas nozīmē to, ka ikviens produkts tiek rūpīgi testēts, pirms tas nonāk veikalu plauktos.
Dienvidkorejā skaistumkopšanas nozare darbojas ciešā saiknē ar zinātnes centriem un dermatoloģijas laboratorijām, kur tiek padziļināti veikti klīniskie pētījumi, izstrādātas jaunas formulas un modernas tehnoloģijas, kas nodrošina aktīvo vielu nogādi ādas dziļākajos slāņos.
Korejas kosmētikas pamatā ir zinātniska pieeja un inovācijas, nevis kārtējais trends, ko bieži var vērot Rietumu zīmolu mārketinga un pārdošanas stratēģijās.
Galvenā atšķirība starp Rietumu zīmoliem un Korejas zīmoliem ir filozofija - ja Korejas skaistumkopšanas industrijas filozofijas pamatā ir sistemātiska un kompleksa pieeja ādas kopšanai, tad Rietumu skaistumkopšanas nozare fokusējas uz skaistu reklāmu, dārgu iepakojumu un sastāviem, kuros ir tikai viena aktīva sastāvdaļa. Pie tam - šī aktīvā sastāvdaļa nav pirmo sastāvdaļu vidū, bet gan diemžēl tikai saraksta beigās.
Apkopojot visu iepriekš minēto, galvenās atziņas par šo tēmu ir šādas:
Korejā klienti ir ļoti zinoši un prasīgi - ja produkts nestrādā, tad tam tirgū nav vietas.
Rietumu kosmētikas zīmoli lielākoties fokusējas uz vienu aktīvo sastāvdaļu, kamēr Korejā fokuss ir uz sistēmiskumu un ilgtermiņa iedarbību.
Korejas kosmētikas nozares filozofijas pamatā ir daudzpakāpju sejas ādas kopšanas komplekss.
Tamdēļ Korejas kosmētikas līdzekļi izceļas tirgū ar savu kvalitāti un rezultātu ilgtermiņā, kamēr Rietumu kosmētikas ražotāji cenšas iegūt klientu sirdis ar ātriem un tūlītējiem rezultātiem bez kompleksas ilgtermiņa pieejas.
Šodien Korejas kosmētikas zīmoli ir apliecinājums augstiem kvalitātes standartiem un zinātnē balstītai pieejai.
Atklāj Korejas kosmētikas pasauli kopā ar 7skin.lv!